THE MARKETING PLAN
Маркетингова стратегія буде розроблена навколо сильних сторін Let’s Pizza™, використовуючи свої технологічні інновації та безмежний ринковий потенціал. Кампанія буде спрямована на традиційні ЗМІ, соціальні мережі та Інтернет – останні два є стовпами “вірусної стратегії” Yay Food Technologies Ltd для підвищення обізнаності про продукт. Для просування нашого продукту Yay Food Technologies Ltd братиме участь у найкращих міжнародних виставках, щоб взаємодіяти з журналістами та блогерами, які люблять інновації. Ми також організуємо міжнародне роуд-шоу, щоб представити наші машини найбільшим і найвпливовішим гравцям харчової промисловості. Щоб продати Let’s Pizza™, комерційна команда, що складається з міжнародно визнаних менеджерів з продажу F&B, зв’яжеться з провідними міжнародними компаніями громадського харчування та вендінгу, а також з провідними мережами магазинів. Деякі з потенційних сайтів встановлення перераховані нижче:


БІЗНЕС-МОДЕЛЬ
Діаграма описує бізнес-модель Yay Food Technologies Ltd (власника Let’s Pizza™).

Yay Food Technology Ltd (власник Let’s Pizza™) зосередиться на дослідженнях і розробках, стратегічному маркетингу, моніторингу та нагляді за ліцензованими постачальниками, місцевими дистриб’юторами та компаніями харчового ланцюга. Yay Food Technology Ltd досягне цього за допомогою “підходу потрійного ліцензування”, який передбачає ліцензування постачальників машин, місцевих дистриб’юторів та виробників інгредієнтів. Оскільки машина працює на IoT, а продажі кожної піци, проданої оператором, можна відстежувати, забезпечується комплексний контроль процесу. Це дозволяє Yay Food Technology Ltd разом зі своїми ліцензованими партнерами мати всеосяжне та прозоре розуміння бізнес-моделі. Від ефективного управління всім процесом від початку до кінця, до запобігання часовим затримкам, оптимізації витрат, усунення неефективності та побудови компанії, орієнтованої на підхід роялті на основі франшизи.
РИНОК ТОРГОВИХ АВТОМАТІВ
$128 BILLION

MARKET OVERVIEW
Глобальний ринок Піци прогнозовано досягне
233 мільярди доларів США 2023 році
Зростання в CAGR 10,17%, за період з 2019 по 2023 рік.

Очікується, що такі фактори, як зростання міського населення, збільшення молодіжного населення, швидко зростаючий ринок піци та популярність володіння франшизою піци, ще більше стимулюватимуть ринок. Кілька помітних тенденцій включають прискорення індустрії онлайн-доставки піци, торгові автомати для піци, попит на заморожену піцу, збільшення переваги клієнтів для піци без глютену та зростаюче впровадження рекламних інструментів у соціальних мережах. Через пандемію Covid-19 та її вплив у всьому світі існує величезний попит на підприємства піци з доставкою додому та за собою (HDTA). Крім того, розширення мереж піци в густонаселених економіках (таких як Китай, Росія, Індія, США тощо) було б ключовим для підтримки зростання ринку. В даний час найбільш швидкозростаючим регіональним ринком є Європа, завдяки зростаючому попиту на заморожену та безглютенову піцу в Скандинавії, посиленому проникненню онлайн-компаній з доставки піци у Франції та зростаючому поширенню кількох каналів продажу вітчизняними точками піци.
GEOGRAPHIC LOCATIONS

THE UNITED STATES
Annual sales of vending machines in the U.S. amounted to $64 Billion US Dollars, as of 2016, with over 6.9 million existing vending units. The U.S. is the biggest world market for pizza: 41% of consumers polled opt to eat pizza at least once a week. More than 1 in 4 of males aged 6-to-19 have pizza everyday. The U.S. consumes 13 kg of pizza, per person, per year – the greatest per capita rate worldwide.

EUROPE
Europe alone counts 3.8 million vending units. 80% of these units are located in offices and the workplace. The total annual turnover amounts to €14.6 Billion Euros, equating to 80,000,000,000 items sold per day. The average European’s weekly expenses for vending products is €3.98 Euros. 58% of European consumers reportedly pass by a vending machine at least once a week.

CHINA
The Chinese food service industry in 2019 was evaluated to be worth more than $814 Billion US Dollars. The vending sector in China incorporates high-tech components from inception. Japan’s Fuji Electric, which leads the vending machines supply in China, has doubled the production of high-tech machines to keep up with demand. Contact-less, smartphone-controlled payment is all the rage.